חפשו
מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, עומדות לרשותך שניות אחדות למשיכת תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב. רק כך תהפוך את הלקוחות מפוטנציאליים לפעילים.

תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח למטרת קידום אורגני למנועי חיפוש (SEO). הם צריכים להתחשב בזמנו הקצר של הגולש ולשרת אותו ככל האפשר, באופן זכיר ומרשים, שיניע אותו ליצור קשר ולבצע עסקה.
 
כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט דורשת ניסיון והבנה מעמיקה בכלי התקשורת החשוב הזה. אנו כותבים לאינטרנט כבר כ-2 עשורים, ובצד זאת עוסקים בעיצוב אתרים, בהפקת אתרים, בתחזוקת אתרים ובשדרוג אתרים, ונהנים משביעות רצונם המלאה של לקוחותינו.
  1. אתר מרינה הרצליה - כתיבה שיווקית
     
  2. אתר אמישראגז - ניהול תכנים, כתיבת תכנים, עריכת פרופיל חברה
     
  3. אתר משרד עו"ד הורוביץ-עופר - כתיבת פרופיל חברה, כתיבה שיווקית, עריכת תכנים, הזנת תכנים, עיצוב גרפי
     
  4. אתר ביזנס קלאס דיילות - כתיבת פרופיל חברה, כתיבה שיווקית, עריכת תכנים, הזנת תכנים, עיצוב גרפי
     
  5. אתר אנרג'יטים - חברה לניהול פרויקטי IT - כתיבה שיווקית, עריכת תכנים, הזנת תכנים, כתיבת פרופיל חברה
     
  6. אתר מאיה תור - כתיבת מאמרים לאתר, כתיבת פרופיל חברה, עבור חברת שירותי ההסעות מאיה תור
     
  7. אתר הילולים שיווק חקלאי - כתיבת תכנים, כתיבת פרופיל חברה, ניהול תכנים, הזנת תכנים, עיצוב גרפי, עבור אתר של חברת הובלות
     
  8. אתר ברק בר לב - מומחה בהובלת דיירים לתמ"א 38 - כתיבת פרופיל חברה, כתיבת מאמרים
     
  9. Optimalbody - האתר של ליאורה גולדברג (מהישרדות), מאמנת תזונה ואיכות חיים - ניהול תכנים, עיצוב גרפי, עריכה שיווקית, הזנת תכנים
     
  10. כתיבת אתר של מומחה ברפואת עיניים סינית - איתי שרף - כתיבת דפי נחיתה, כתיבה שיווקית, קופירייטינג, כתיבת פרופיל חברה
     
  11. אתר זהבי הכרם - מעדני תימן - כתיבה שיווקית, עיצוב גרפי
     
  12. אתר GooDeal - ניהול תכנים, כתיבת תכנים, עריכת תכנים, הזנת תכנים ועיבודי תמונות
     
  13. אתר עמותת גירגורים - כתיבה שיווקית, עיצוב גרפי, הזנת תכנים
     
  14. אתר פורטל החיות FamilyFriends - עריכה שיווקית, ניהול תוכן, הזנת תכנים, עיצוב גרפי
     
  15. אתר IES שירותים רפואיים - אתר IES שירותים רפואיים - כתיבה שיווקית, קופירייטינג
     
  16. אתר אספרסו קלאב - עריכת תכנים, כתיבה שיווקית, עיצוב גרפי
     
  17. www.orgal.co.il - תרגום והזנת תכנים לאתר אורגל, נציגת GROHE בישראל
     
  18. www.isfar.co.il - אתר האינטרנט של ישפאר, הנציגה הרשמית והבלעדית של סוני בישראל
     
  19. אתר רולתג - ניהול תכנים, כתיבה שיווקית, כתיבת פרופיל חברה, עיצוב גרפי
     
  20. אתר היפר רוזנפלד - כתיבת תכנים לאתר, עריכה והזנת תכנים, עיצוב באנרים ואייקונים
     
  21. YouClip - סטודיו ירון אמיתי, בימוי, צילום ועריכת וידאו - כתיבה שיווקית, עריכת תכנים
     
  22. אתר האדריכל עז עפרוני - כתיבה שיווקית, קופירייטינג
     
  23. יוטה מעבדות מחשבים - אתר יוטה מעבדות מחשבים - ניהול תכנים, עיצוב גרפי
     
  24. אתר מלון הר ציון בירושלים - כתיבה שיווקית, ניהול תוכן, עיצוב באנרים
     
  25. האתר של פרופ' יונה קרוננברג, מנהל מח' אף אוזן גרון בבי"ח שיבא
     
  26. אתר פסגות מחשוב - ניהול תכנים, כתיבה שיווקית
     
  27. www.bio-sense.co.il - אתר ביוסנס - כתיבה שיווקית
     
  28. www.rentagps.co.il - אתר Rent a GPS - ניהול תוכן ועיצוב
תוכן שיווקי לאינטרנט

תוכן שיווקי לאינטרנט

מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב. תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח.
לחצו להמשך
 
איך כותבים מאמר שיווקי לאינטרנט?

איך כותבים מאמר שיווקי לאינטרנט?

איך לכתוב מאמר לאינטרנט? כמה עיקרים שכדאי להקפיד עליהם בכתיבה לאינטרנט: קצר ולעניין, כל נושא בפסקה, הדגשות לסיוע בניווט, כתיבה תקנית, קישורים ומבחן החברים.
לחצו להמשך
 
כתיבה שיווקית בקיצור

כתיבה שיווקית בקיצור

גולשים באינטרנט דורשים התייחסות מיוחדת למצוקת הזמן שלהם. טיפים לכתיבה מקוצרת לאינטרנט יעזרו לכם להתחשב בהם. אז איך מתחשבים בקהל היעד ועוברים לכתוב בקיצור?
לחצו להמשך
 
כתיבה לאינטרנט - לא כל אחד יכול

כתיבה לאינטרנט - לא כל אחד יכול

כותב לעצמך מאמר או פרופיל חברה? אולי כדאי לשקול זה שוב... טעויות נפוצות בכתיבה לא מקצועית לאינטרנט: הארכת יתר, דחיית העיקר, קפיצה מנושא לנושא, חזרות מיותרות, שימוש יתר בסופרלטיבים וקלישאות ועוד.
לחצו להמשך
 
כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה

פרופיל החברה שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. מטרתו להשיב בקצרה על כל שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל אלה שלא היה מודע לקיומן עד כה. רפרוף מהיר על פני פרופיל החברה אמור לספק לכל המעוניין תשובות תמצית
לחצו להמשך