חפשו
עיצוב מצגת אפקטיבית

עיצוב מצגת אפקטיבית

תפקיד המעצב.ת הגרפי.ת לעבוד בשירות המסרים שהמצגת מיועדת להעביר. אנחנו מסייעים במיקוד תשומת לב הקהל במסרים, ואף משתתפים באופן פעיל בהעברת המסרים, באמצעות אינפוגרפיקה ותמונות. בין הטיפים: פחות זה יותר,
לחצו להמשך
 
עיצוב פוסט ממגנט

עיצוב פוסט ממגנט

90 אחוז מהמידע שמגיע למוח ויזואלי. אם תשתמשו בעיצוב גרפי בשיווק ברשתות החברתיות, תגבירו את המודעות למותג ואת הזיכרון למידע ותהפכו את התוכן שלכם לקל יותר לעיכול. לפניכם תשעה טיפים לעיצוב ממגנט של פוסט
לחצו להמשך
 
עיצוב ניוזלטר מושך

עיצוב ניוזלטר מושך

יצירת ניוזלטר מוצלח היא חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. ניוזלטרים הם כלי שיווקי חשוב לעסקים, מכיוון שהם עוזרים לשמור על הלקוחות מחויבים ומיודעים. ניוזלטר מעוצב היטב יכול להיות דרך מצוינת
לחצו להמשך
 
עיצוב ברושור מנצח

עיצוב ברושור מנצח

ברושור מעוצב וכתוב באופן המבטא את הייחודיות והנחיצות של שירותיך ומוצריך ומוביל את קהל היעד שלך לפעולה - זה הברושור שארגונך צריך. איך עושים את זה?
לחצו להמשך
 
עיצוב לוגו טוב

עיצוב לוגו טוב

הלוגו הוא הבסיס לתדמית החברה ומעצב את הבסיס לזהות ויזואלית רחבה יותר. עיצוב לוגו צריך להיות ייחודי, פונקציונאלי, תמציתי ומייצג את המותג, כדי ליצור זיהוי מיידי. מהו מקור הצורך בלוגו? מהו לוגו טוב?
לחצו להמשך
 
עיצוב כרטיס ביקור מסעיר

עיצוב כרטיס ביקור מסעיר

מדוע חשוב לבחור בעיצוב כרטיס ביקור מקורי ומפתיע? מה כבר יכול להיות חדשני ומסעיר ב עיצוב כרטיס ביקור? כל פרט ופרט. הטיפוגרפיה. הצבע. שילובי הצבעים. הגודל. הצורה. החיתוך. הלמינציה. החומר. האיור...
לחצו להמשך
 
עיצוב גרפי בצבע

עיצוב גרפי בצבע

על חשיבותו של הצבע בתכנון הקונספט הגרפי, על טכניקות ואופנים לשילובי צבעים, על המראה הנקי, על הקשר בין צבע לתרבות ועל המשמעויות המיוחסות לכל צבע בעיני הצרכן
לחצו להמשך
 
כיצד חושבים על רעיון?

כיצד חושבים על רעיון?

יצירתיות היא כלי העזר וחומר הגלם העיקרי העומד לרשות קופירייטר, מעצב גרפי ובעלי כל המקצועות היוצרים. מה עושים כאשר היא לא מתייצבת לפקודתנו, על אף שהדד-ליין מתדפק בחוזקה על דלתנו?
לחצו להמשך
 
עיצוב גרפי - שאלות ותשובות

עיצוב גרפי - שאלות ותשובות

מהו לוגו? מה יכול להיות חדשני ומסעיר בעיצוב כרטיס ביקור? איך משלבים צבעים בהרמוניה? כיצד לבחור צבע למיתוג? מדוע כדאי להשתמש בשירותי הגרפיקה של מילת הקסם? שאלות אלה ונוספות בנושא עיצוב גרפי + תשובות
לחצו להמשך
 

מעבר למה שאומרות עיניך, מדוע כדאי להשתמש בשירותי הגרפיקה של מילת הקסם?

כי כדי לבלוט, צריך צבע אחר.

אנו מוקפים בשפע אדיר של גירויים ומסרים, ולכן נקלוט מביניהם רק את השונים והייחודיים.
המוטו המנחה את מעצבי "מילת הקסם" הוא ייחודיות למטרת בולטות.
אנו מאמינים שרק השונה בולט ביחס למתחריו. לכן, איננו משתמשים בתבניות מוכנות אלא יוצרים עיצוב ייחודי ומקורי עבור כל לקוח ולקוח.
כל עבודות הגרפיקה מבית "מילת הקסם" מתבססות על קונספט גרפי שאנו תופרים עבור כל לקוח בהתאמה לצרכיו, למטרותיו, לעולם התוכן שלו ולקהלי היעד שלו.

כי אנחנו רואים את התמונה השלמה.

מעצב גרפי צריך לשדר שפע מסרים בצורה המייחדת את הלקוח, שהיא מקצועית ונעימה, בולטת וזכירה, פשוטה ונקייה. לכן, עיצוב גרפי דורש מגוון רחב של תכונות וכישורים בצד הכישרון הגרפי, שביניהם חשיבה יצירתית, חושים אסתטיים והבנה מעמיקה בעולם השיווק, יחסי הציבור, קידום המכירות והפירסום.

צוות מעצבי "מילת הקסם" בעל ניסיון רב וידע רב תחומי בעולם הכתיבה השיווקית, השיווק והפרסום, העומדים לרשותך.

כי אנחנו מוכשרים, עומדים בכל לוח זמנים וכיף לעבוד איתנו.

ראו המלצות

תורך להתרשם.

לפניך שפע עבודות עיצוב גרפי שיצרנו במגוון תחומי גרפיקה, לאינטרנט ולדפוס, שיאפשרו לך להתרשם בעצמך מכישורינו ומנסיוננו הרב ב- עיצוב לוגו, מיתוג, עיצוב מצגת, עיצוב אתר, עיצוב ברושור, עיצוב פלייר, עיצוב חוברת, עיצוב ניוזלטר, עיצוב כרטיס ביקור, עיצוב הזמנה, עיצוב ברכה, עיצוב שלט, עיצוב רולאפ, עיצוב כרזה, עיצוב באנר, עיצוב אייקונים, עיצוב מודעה, עיצוב ניירת משרדית, עיצוב פולדר, עיצוב אריזה.

צרו עמנו קשר

כדי להתחיל לעבוד איתנו, ו/או לצפות בעבודות נוספות, הרלוונטיות לתחום העיסוק והעניין שלכם.