חפשו
תוכן שיווקי לאינטרנט

תוכן שיווקי לאינטרנט

מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב. תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח.
לחצו להמשך
 
איך כותבים מאמר שיווקי לאינטרנט?

איך כותבים מאמר שיווקי לאינטרנט?

איך לכתוב מאמר לאינטרנט? כמה עיקרים שכדאי להקפיד עליהם בכתיבה לאינטרנט: קצר ולעניין, כל נושא בפסקה, הדגשות לסיוע בניווט, כתיבה תקנית, קישורים ומבחן החברים.
לחצו להמשך
 
כתיבה שיווקית בקיצור

כתיבה שיווקית בקיצור

גולשים באינטרנט דורשים התייחסות מיוחדת למצוקת הזמן שלהם. טיפים לכתיבה מקוצרת לאינטרנט יעזרו לכם להתחשב בהם. אז איך מתחשבים בקהל היעד ועוברים לכתוב בקיצור?
לחצו להמשך
 
כתיבה לאינטרנט - לא כל אחד יכול

כתיבה לאינטרנט - לא כל אחד יכול

כותב לעצמך מאמר או פרופיל חברה? אולי כדאי לשקול זה שוב... טעויות נפוצות בכתיבה לא מקצועית לאינטרנט: הארכת יתר, דחיית העיקר, קפיצה מנושא לנושא, חזרות מיותרות, שימוש יתר בסופרלטיבים וקלישאות ועוד.
לחצו להמשך
 
כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה

פרופיל החברה שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. מטרתו להשיב בקצרה על כל שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל אלה שלא היה מודע לקיומן עד כה. רפרוף מהיר על פני פרופיל החברה אמור לספק לכל המעוניין תשובות תמצית
לחצו להמשך
 
יש לך אתר? זו רק ההתחלה

יש לך אתר? זו רק ההתחלה

בניית אתרי אינטרנט אינה השלב האחרון בתהליך השיווק באינטרנט. היא רק ההתחלה. אתר אינטרנט דורש תחזוקה שוטפת, כדי להיות רלוונטי ועדכני, באופן שיענה על צורכי הלקוח הפוטנציאלי ויקדם אותך בגוגל
לחצו להמשך
 
כתיבת סלוגן טוב

כתיבת סלוגן טוב

כתיבת סלוגן (סיסמה שיווקית) מיועדת להציג את יתרונותיו המרכזיים של המותג או של האווירה שהמותג נועד לשדר, במשפט קצר, קליט וזכיר אחד. כתיבת סלוגן הינה חלק בלתי נפרד מכל תהליך מיתוג ומטרתה
לחצו להמשך
 
עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק א

עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק א

רוצים לקדם את התקשורת הפנימית בחברה שלכם? ואולי כבר ירדתם לפרטים, ואתם שוקלים להפנות ממשאביכם לכלי התקשורת היעיל והזול ביותר - עיתון עובדים? אם כן, ודאי שאלתם את עצמכם כמה שאלות בסיסיות.
לחצו להמשך
 
עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק ב

עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק ב

רגע לפני שניגשים לעבודה, כדאי לדעת על מה אפשר לכתוב בעיתון עובדים, ומאילו טעויות כדאי להימנע בעת כתיבת עיתון עובדים.
לחצו להמשך
 
איך להגיע למקום הראשון בגוגל בחינם? - סודות הקידום האורגני

איך להגיע למקום הראשון בגוגל בחינם? - סודות הקידום האורגני

רבים שואלים אותי – איך את עושה את זה? איך יתכן שאת במיקומים כל כך גבוהים בגוגל, במילות המפתח המבוקשות ביותר (כתיבת עיתון עובדים, עיצוב עיתון עובדים, עיתון לקוחות, עיצוב ברושור) בלא השקעה כספית?
לחצו להמשך
 
איך קופירייטר כותב על נושאים שאינו מבין בהם?

איך קופירייטר כותב על נושאים שאינו מבין בהם?

קופירייטר נדרש לרוב לכתוב על נושאים שאינו מבין בהם דבר. לכאורה, משימה בלתי אפשרית, לפחות בעיני הלקוח, או בעיני רוב האנשים שאינם מתפרנסים מכתיבה שיווקית. איך עושים את זה?
לחצו להמשך
 
כתיבה שיווקית - שאלות ותשובות

כתיבה שיווקית - שאלות ותשובות

שאלות ותשובות בנושא כתיבה שיווקית, קופירייטינג - מהו פרופיל חברה? מהו סלוגן? על מה כותבים בעיתון עובדים? מדוע כדאי להיעזר בשירותי הכתיבה השיווקית של מילת הקסם?
לחצו להמשך
 
מאת שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית
מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב.
תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח. הם צריכים להתחשב בזמנו הקצר של הגולש ולשרת אותו ככל האפשר, באופן זכיר ומרשים, שיניע אותו ליצור קשר ולבצע עסקה.
פעם, לא ממש מזמן, כשאמרו "כתיבה שיווקית", התכוונו לכתיבה שמניעה לפעולה, כתיבה שמושכת את הצרכן הפוטנציאלי ומשכנעת אותו ליצור קשר ולבצע עסקה. זוהי כמובן תמציתה של תורה שלמה על אודות הדרך הנכונה למגנט ולהניע את הצרכן באמצעות מילים, שבבסיסן אסטרטגיה שיווקית, שממנה נגזר קונספט קריאטיבי.
כתיבה שיווקית מהסוג ה"מסורתי", ובמלים אחרות - כתיבה שיווקית מקצועית, לוקחת בחשבון את קהל היעד והשפה המתאימה לו. היא פורשת בקיצור מירבי את יתרונותיו הייחודיים של המוצר/שירות/מותג שנועדה לשווק, ביחס למתחריו.
הכתיבה שיווקית של עידן מילות המפתח לעתים לא עונה על אף אחד מכללי הכתיבה השיווקית. לפעמים נדמה שכל מה שחשוב בתוכן שיווקי לאינטרנט הוא דבר אחד בלבד - התאמה למנועי חיפוש, קרי שימוש במילות מפתח המשמשות את רוב הגולשים המחפשים את המוצר/שירות המשווק.

מילות מפתח זה לא מספיק
כל הרשת מוצפת במאמרים בלתי קריאים בעליל, שעושים את עבודתם השיווקית רק בשל התאמתם לנוסחה הסודית של גוגל – בתוך גבב של שטויות נאתר את מילות המפתח, המגנטים שמשכו אותנו ממנוע החיפוש להיחשף אל התוכן.
מאמרים מסוג זה מושכים את הגולש ומייד דוחים אותו, כי הוא לא אוהב תכסיסים זולים. אם חיפש מוצר או שירות והגיע לעמוד רשת מסוים בשל כך, הוא ירצה למצוא שם ערך מוסף, מעבר למילות המפתח החוזרות על עצמן פעמים רבות לאורך הטקסט. הוא ירצה לקבל מידע תמציתי ואמין על אודות השירות/מוצר שאתה מספק, כדי להחליט אם להיעזר בהם או להמשיך הלאה בתהליך החיפוש.

השילוב המתחשב
ממני אליכם, המלצה חמה של גולשת שהיא גם בעלת ניסיון רב בכתיבה שיווקית לאינטרנט ולדפוס - כדאי לכתוב לאינטרנט באופן המשלב בין כל כללי הכתיבה השיווקית ובין מכוונות מקסימלית למנועי החיפוש.
רק בדרך זו תענו גם על הצרכים שלכם, להיות בולטים ככל האפשר במנועי החיפוש, וגם על הצרכים של קהל היעד שלכם, שאולי משיקים למוצר/שירות שאתם מציעים.