מאת שיר מנור, קופירייטרית ומעצבת גרפית
פרופיל החברה שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. מטרתו להשיב בקצרה על כל שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל אלה שלא היה מודע לקיומן עד כה. רפרוף מהיר על פני פרופיל חברה אמור לספק לכל המעוניין תשובות תמציתיות לשאלות הבוערות: מהי מהות העסק שלך ומהו קהל היעד שלו? מה מיוחד בו? ממתי הוא קיים? מיהם הגופים המרכזיים שנעזרו בשירותיו הטובים של העסק עד כה (נכון רק לגבי עסקים המעניקים שירותים לעסקים) והחשוב מכל – כיצד יתרונות העסק שלך משרתים דווקא אותו, הלקוח הפוטנציאלי שלך.
בקיצור
פרופיל החברה שלך מיועד לשכנע את הלקוח בנחיצותך עבורו במשפטים אחדים בלבד. נכון, יש שפע אדיר של מידע שתרצה לחלוק עם הלקוח בכל הנוגע למפעל חייך, וכולם נראים לך חשובים מאוד, ואף הכרחיים. אולם, קוצר היריעה העומדת לרשותך מאלץ אותך לברור בקפידה אך ורק את הפרטים המבדלים אותך ממתחריך והופכים אותך לעדיף על פניהם ומושך עבור הלקוח.
אל תשכח שממש כמוך, גם הלקוח הפוטנציאלי שלך עסוק וממהר, על פי רוב. רוב הלקוחות הפוטנציאליים לא יקראו את כל הפרופיל, מפאת קוצר זמן או היעדר עניין. לכן, עליך להגדיל ככל יכולתך את הסיכוי לכך שהמשפטים הראשונים בפרופיל החברה ישקפו את מהות עסקך כהלכה.

בולט, מוביל ואמין
סביר להניח גם שבאותה מידה שנחשף לפרופיל החברה שלך, בחן הלקוח הפוטנציאלי טקסטים דומים של רבים ממתחריך. אל תשכח זאת בבואך לתכנן כתיבת פרופיל חברה. זכור שמטרתך לבלוט ביחס למתחרים, להיות שונה, להיתפס כמקצועי ומוביל מהם בתחומך, בלי לוותר לרגע על האמינות (כלומר, לא תשיג דבר אם תתהדר בנוצות שאינן שלך...).

לפי הסדר
כתיבת פרופיל חברה צריכה להיות השלב הסופי בתהליך מקיף של גיבוש אסטרטגיה שיווקית, זיהוי יתרונותיך ביחס למתחרים והגדרת מטרות ויעדים לשיווק. לאחר שזיהית את יתרונותיך, עליך לסדרם על פי מידת חשיבותם, מהחשוב ביותר, זה שלא מצוי אצל המתחרים, לחשוב פחות - זה המצוי אצל רוב המתחרים. כך תמנע מצב שבו קהל היעד נחשף לתוכן, רפרף על פניו ועבר הלאה, מבלי להגיע לעיקרו.

נשמע פשוט?
למעשה, כתיבת פרופיל חברה היא אמנות שדורשת ניסיון, ידע וכישרון. מילת הקסם עתירת ניסיון בכתיבת פרופילי חברה לגופים המובילים במשק, וגם לחברות קטנות ובינוניות.
תוכן שיווקי לאינטרנט

תוכן שיווקי לאינטרנט

מרגע שלקוחותיך הפוטנציאליים הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב ולא כבדרך אגב. תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח.
לחצו להמשך
 
איך כותבים מאמר שיווקי לאינטרנט?

איך כותבים מאמר שיווקי לאינטרנט?

איך לכתוב מאמר לאינטרנט? כמה עיקרים שכדאי להקפיד עליהם בכתיבה לאינטרנט: קצר ולעניין, כל נושא בפסקה, הדגשות לסיוע בניווט, כתיבה תקנית, קישורים ומבחן החברים.
לחצו להמשך
 
כתיבה שיווקית בקיצור

כתיבה שיווקית בקיצור

גולשים באינטרנט דורשים התייחסות מיוחדת למצוקת הזמן שלהם. טיפים לכתיבה מקוצרת לאינטרנט יעזרו לכם להתחשב בהם. אז איך מתחשבים בקהל היעד ועוברים לכתוב בקיצור?
לחצו להמשך
 
כתיבה לאינטרנט - לא כל אחד יכול

כתיבה לאינטרנט - לא כל אחד יכול

כותב לעצמך מאמר או פרופיל חברה? אולי כדאי לשקול זה שוב... טעויות נפוצות בכתיבה לא מקצועית לאינטרנט: הארכת יתר, דחיית העיקר, קפיצה מנושא לנושא, חזרות מיותרות, שימוש יתר בסופרלטיבים וקלישאות ועוד.
לחצו להמשך
 
כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה

פרופיל החברה שלך הוא תעודת הזהות של העסק שלך. מטרתו להשיב בקצרה על כל שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל אלה שלא היה מודע לקיומן עד כה. רפרוף מהיר על פני פרופיל החברה אמור לספק לכל המעוניין תשובות תמצית
לחצו להמשך
 
יש לך אתר? זו רק ההתחלה

יש לך אתר? זו רק ההתחלה

בניית אתרי אינטרנט אינה השלב האחרון בתהליך השיווק באינטרנט. היא רק ההתחלה. אתר אינטרנט דורש תחזוקה שוטפת, כדי להיות רלוונטי ועדכני, באופן שיענה על צורכי הלקוח הפוטנציאלי ויקדם אותך בגוגל
לחצו להמשך
 
כתיבת סלוגן טוב

כתיבת סלוגן טוב

כתיבת סלוגן (סיסמה שיווקית) מיועדת להציג את יתרונותיו המרכזיים של המותג או של האווירה שהמותג נועד לשדר, במשפט קצר, קליט וזכיר אחד. כתיבת סלוגן הינה חלק בלתי נפרד מכל תהליך מיתוג ומטרתה
לחצו להמשך
 
עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק א

עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק א

רוצים לקדם את התקשורת הפנימית בחברה שלכם? ואולי כבר ירדתם לפרטים, ואתם שוקלים להפנות ממשאביכם לכלי התקשורת היעיל והזול ביותר - עיתון עובדים? אם כן, ודאי שאלתם את עצמכם כמה שאלות בסיסיות.
לחצו להמשך
 
עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק ב

עיתון עובדים - איך זה עובד? חלק ב

רגע לפני שניגשים לעבודה, כדאי לדעת על מה אפשר לכתוב בעיתון עובדים, ומאילו טעויות כדאי להימנע בעת כתיבת עיתון עובדים.
לחצו להמשך
 
איך להגיע למקום הראשון בגוגל בחינם? - סודות הקידום האורגני

איך להגיע למקום הראשון בגוגל בחינם? - סודות הקידום האורגני

רבים שואלים אותי – איך את עושה את זה? איך יתכן שאת במיקומים כל כך גבוהים בגוגל, במילות המפתח המבוקשות ביותר (כתיבת עיתון עובדים, עיצוב עיתון עובדים, עיתון לקוחות, עיצוב ברושור) בלא השקעה כספית?
לחצו להמשך
 
איך קופירייטר כותב על נושאים שאינו מבין בהם?

איך קופירייטר כותב על נושאים שאינו מבין בהם?

קופירייטר נדרש לרוב לכתוב על נושאים שאינו מבין בהם דבר. לכאורה, משימה בלתי אפשרית, לפחות בעיני הלקוח, או בעיני רוב האנשים שאינם מתפרנסים מכתיבה שיווקית. איך עושים את זה?
לחצו להמשך
 
כתיבה שיווקית - שאלות ותשובות

כתיבה שיווקית - שאלות ותשובות

שאלות ותשובות בנושא כתיבה שיווקית, קופירייטינג - מהו פרופיל חברה? מהו סלוגן? על מה כותבים בעיתון עובדים? מדוע כדאי להיעזר בשירותי הכתיבה השיווקית של מילת הקסם?
לחצו להמשך